13 april 2009

spiderwick in my heart!

hejhej. nu har jag precis kommit hem från amanda och ätit. hemma hos amanda såg vi på spiderwick. jag älskar den filmen! jag kan sitta och kolla på den om och om igen. den är helt underbar! på bussen hem så träffade jag andrea(<3) hon var på väg in till t-centralen:P nu ska jag platta mitt hår och sen göra min andra svenska läxa. och kanske min so läxa vi får se. jag har orientering på onsdag, då går min sovmorgon bort +att vi inte får gå hem efter vi har orienterat då måste vi gå på lektionerna. hey teachers leave the kids alone. det är mycke hårdare i tappen än vad det var i uppgård. jag ska härda ut dom sista två månaderna nu sen jävlar är det summerbreak!skönt.se jag längtar som galning. nu ska jag börja platta mitt hår. det lär ju ta en timme.. åh shit, det är mycke jobbigare att göra på sig själv!
hd<3

Inga kommentarer: