12 april 2009

GODIS GALEN!

jag är så galet sugen på godis! jag har aldrig haft ett sånt behov av godis. jag ska gå och köpa de snart:) jag är riktigt sugen på att spela fotboll. men inte träna.. bara gå ut och spela fotboll med några. men det tror jag inte kommer hända men jaja. jag tänkte att jag skulle hinna träffa vilgot imorn men nej. för att han kommer till centralen klockan åtta- på kvällen!kul vilgot!
mitt rum ser förjävligt ut som vanligt. jag kommer nog inte orka städa men mamma kommer väl antagligen att säga till mig och då har jag inte så många val.antingen så städar jag mitt rum eller så skriker jag åt henne att hon ska gå här ifrån. och jag vågar inte skrika åt henne med tanke på att jag fick utegångsförbud i en vecka när jag kallade henne äckel.. dumt gjort men vafan en vecka?suck. nu går jag och mobbar min hund.
hd<3

Inga kommentarer: