13 april 2009

åh shit

haha! lilla emelies lillasyster kom och frågade om hon fick gå ut med mina hundar (?) sen när robban sa nej så frågade hon efter mig, hon ba; kan du komma ut? hahahahhahaha jag ba; nej. hon var typ översminkad och hade klackskor i storlek 39 typ och en jävla hatt? hon är sex år? shit my god. hon kom nog för att fråga efter alice tror jag. alice är Robbans barn hon är 7.. tror jag. jag måste berätta de för amanda hon kommer dö av skratt. jag har faktiskt försökt att plugga idag men ja, det har väl gått sådär, med tanke på att emelie sitter och tjatar om rastafari saker så är det inte så lätt att konsentrera sig. fast jag kan ändå ingenting om attribut eller predikatsfyllnad och sån skit så det är väl ingen idé att plugga. nu ska jag fortsätta städa mitt rum.
hd<3

Inga kommentarer: