12 april 2009

ännu en kväll i stenhamra med sällskap av amanda

hejhej! jag kom precis hem från stenhamra:) jag har varit med , amanda asp, viktor, tim, emil, mattias, sebbe, robert, hence, blommis och liam. det var ju skit kul. jag och amanda tog moppen till stenbrottet och sen kom ett gäng till så gjorde vi en eld där. sen ringde typ felicia, viktors kompis och var as packad. sen gick vi till konsum typ och där träffade vi jennifer. alla var fett dryga och följde efter oss först men sen så gick vi iväg och det var inte så många som följde efter. jag vet inte riktigt hur allt är nu, men det var absolut inte menat att honulle ta åt sg av något jag säger. det jkag säger till tim är menat till tim och endast tim. sen gick vi typ till bussen och där träffade vi alla igen. och peppe och aksel:) sen åkte jag hem till lagom dragna mamma och robban. nu ska jag gå och slå robban eftersom att han fällde mig och tog kort på mig.
hd <3

Inga kommentarer: