1 juni 2009

sooool

amanda <3
olivia och amanda <3

hejhej, nu sitter jag och amanda på hennes rum vi har precis varit ute på hennes verandra och badat och solat:) nu ska vi ut och sätta oss i hennes otroligt sköööna stolar:) ebbe försökte kasta vattenballonger på mig men misslyckades båda gångerna:P jag kastade två glas vatten över honom men han gjorde desamma tyvärr:P esther var sjuk idag :( men hon kanske kommer imorn, får vi hoppas. juste , jag har pratat med mormor och hon betalar en plattpermanentning till mig !:D fett skönt:)


dagens ja är mittbena. det kan vara så sjukt fint, amanda passar i det men hon säger tvärt om -.- det passar på de flesta


dagens STORA NEEEEEJ! går till nutella, det är så himla gott men så jävla dåligt. jag och amanda tryckte i oss en halv burk idag. usch!

Inga kommentarer: