25 juni 2009

long time ago

hej! det har inte blivit mycket bloggande under sommarlovet. "jag vill inte sitta inne på sommarlovet" aa precis som alla andra skriver:) men jag sitter ju inne jag bara orkar inte blogga.jag har varit i stenhamra hela veckan. första doppet också, inte frivilligt men ja.. Ebbe hoppade i med mig. Men det var inte så kallt med tanke på att jag esther, jessi och vilgot hade haft vattenkrig innan:P aja idag tänkte jag var hemma. scott väckte mig halv tio, och sa att jag var tvungen att klippa gräset, fast det gör han nu:) sen ska vi ta bussen till konsum och köpa snus till honom:P och godis kanske:) och sen så ska vi gå hem! woho det kommer ju bli kul -.- haha det är nog varmt ute och det är ganska långt.. det tar typ 8 minuter med buss:P men jaja. nu ska jag göra mig i ordning
hejdoo

Inga kommentarer: