31 maj 2009

orkar inte lägga in bilder

nu har jag duschat och så, vi vann iaf b finalen:) kul kul. men jag är så trött i benen och jag är röd i ansiktet som en räka. inte kul..alls. jaja tuffa tider:P jag börjar bli trött nu så jag kommer inte kunna hålla mig vaken länge till, vi har ju sovmorgon imorn så det är ju skönt att få sova ut i alla fall. jag har prcis pratat med amanda och har bestämt att jag ska spendera morgondagens eftermiddag på hennes veranda, eller ja.. jag har bestämt :) fast jag vet inte vi slutar ju fem i halv fyra imorn. jaja vi får väl se hur vi gör:) nu ska jag brusch my teeth

stort JA till rebbecca falgert. bästa insatsen från någon på länge, underbart. helt otrolig i den här cupen.
ett stort NEEEEEEJ till mit korta hår. det hade varit okej om det hade varit längre men nu är det bara fult och usch. jag hatar mitt hår, jag vill plattpermanenta mitt hår.. men vi får se hur jag gör.

Inga kommentarer: