30 augusti 2009

hos bettan!

amandas baksida :)
nu sitter jag hos amanda med olivia. dom håller på med sitt löshår som dom köpte igår, det tog typ 5 timmar att sy amandas hår bara:pnnu ska dom gå till nikki och becka snart så ska dom hjälpa olivia att sy så att det inte tar 5 timmar också. jag ska med pappa, pia och jag vet inte om jessi eller scott ska med till pankans jobb :) hon jobbar på något cafe i solna. det ska bli kul. sen ska jag hem till mamma. och imorn har jag sov morgon :) jag skulle ha tagit samma buss som louise men hon har inte sovmorgon..:/ men det kommer fler dagar :D



min syster emelie har gjort en lista på sin blogg om vilka hon litar på, det skulle jag aldrig kunna göra. Det finns jätte många som jag litar på, alla skulle inte få plats på bloggen. nu ska jag gå ha det bra ! pusshej

Inga kommentarer: